31 de moduri de a te motiva sa faci exercitii fizice

Cum iti gasesti motivatia necesara, pentru a face exercitii fizice, atunci cand nu ai chef? Este o problema pe care o avem foarte multi dintre noi, in special cu ritmul de viata sedentar pe care il traim in momentul de fata. Exista un milion de moduri de a te motiva sa faci exercitii, dar putine sunt cele care vor functiona cu adevarat .

Iata cateva moduri de a te motiva sa faci exercitii fizice in mod constant:

  1. Cum te simti dupa un antrenament. De cele mai multe ori dupa un antrenament fizic te simti inviorat, mult mai enegic si plin de viata. Trebuie sa ai tot timpul acest lucru in minte, pentru a te motiva sa faci exercitii pe viitor.
  2. Timp pentru tine. In timp ce multe persoane isi fac timp pentru a avea grija de alte persoane ( copii, consoarta, colegi, sefi, etc), nu isi fac insa timp si pentru a avea grija de nevoile personale. Fa din timpul dedicat propriei persoane o necesitate si nu rata intalnirea cu antrenamentele fizice.
  3. Arderea caloriilor. Daca numeri caloriile pe care le consumi, stii ca, cu cat faci mai multe exercitii fizice, cu atat arzi mai multe calorii. Si aceasta este o motivatie foarte puternica.
  4. Distreaza-te. Exercitiile ar trebui sa fie distractive. Daca nu sunt, incearca un tip diferit de activitate care iti place. Atat timp cat te pui in miscare totul este perfect.
  5. Cum vei arata. Imagineaza-ti propria persoana mult mai in forma si mai slaba. Acum lasa aceasta vizualizare sa te motiveze.
  6. Reviste. Pe foarte multe persoane exercitiile, la randul lor, le motiveaza sa citeasca reviste de fitness. Si acest lucru va duce la mai multe cunostinte in materie.
  7. Modelele de pe coperta. Chiar daca stii ca unele dintre ele sunt modificate cu photoshop sau ca sunt prea slabe, te pot motiva sa tinzi spre un model imbunatatit a propriei persoane.
  8. Blogurile. Poti vedea cum evolueaza alte persoane dupa exercitii fizice constante. Poti fii inspirat si motivat de cazuri extreme si poti invata din experienta altor persoane.
  9. Povesti de succes. Povestile de succes ale altor persoane sunt un alt caz incredibil de motivant.
  10. Forumuri-le. Alature-te forumurilor dedicate formei fizice, unde vei discuta cu persoane care au aceleasi obiective ca si tine. Si iti va fi mult mai usor sa te pui in miscare. Verifica-l in fiecare zi. Te va ajuta foarte mult.
  11. Recompense. Daca faci exercitii fizice cateva zile la rand, ofera-ti o recompensa. Dupa o saptamana, o alta recompensa. Apoi vei gasi motivatia necesara pentru a face miscare.
  12. A incape in haine noi. Vrei sa arati bine in haine cu un numar mai mic? Fa exercitii!
  13. A fi atragator/are. Aceasta este intotdeauna o buna motivatie.
  14. Surplus de adrenalina. Atunci cand faci exercitii, nivelul adrenalinei creste si te simti extrem de energic. Foloseste-te de aceasta energie pentru a face cat mai multe lucruri interesante.
  15. Elimina stresul. Te simti sfarsit dupa o zi de munca? Iesi afara si fa putina miscare. Vei elimina stresul si te vei simti minunat. Face toata diferenta din lume.
  16. Timp pentru a contempla. Atunci cand faci exercitii, ai timp sa te gandesti la multe lucruri din viata ta si sa analizezi la rece toate problemele.
  17. Un partener de exercitii. Te motiveaza foarte mult prezenta altei persone, pentru ca suntem competitivi din natura.
  18. Un curs de exercitii. De asemeni este extrem de motivant, pentru ca te intalnesti cu alte persoane si observi progresul fiecaruia.
  19. Un antrenor. Merita banii doar pentru motivatia pe care ti-o ofera.
  20. Un jurnal de exercitii. Scrie in fiecare saptamana programul fizic pe care l-ai facut si progresele obtinute. Te va ajuta foarte mult.
  21. Fa poze. Cel mai bine realizezi progresele pe care le-ai facut uitandu-te la fotografiile mai vechi.
  22. O cursa de obstacole sau un maraton. Doar inscrie-te la o asemenea cursa si vei fi motivat sa te antrenezi.
  23. Te simti vinovat atunci cand nu faci exercitii.
  24. Trebuie sa traiesti destul de mult, incat sa iti vezi nepotii si sa te joci cu ei.
  25. Cantarul. Nu este motivant sa te cantaresti in fiecare zi, pentru ca greutatea ta fluctueaza. Dar daca te cantaresti o data pe saptamana, vei fi motivat sa slabesti.
  26. A-ti atinge un obiectiv. Fixeaza-ti un obiectiv pentru o greutate anume sau pentru un numar de centimetri in talie. Un numar de zile in care sa faci miscare sau un numar de kilometri sa alergi intr-o saptamana. A-ti fixa si a-ti urmari un obiectiv te motiveaza sa il realizezi.
  27. Posteaza pe blogul tau. Spune persoanelor ca vei pierde in greutate sau ca vei face exercitii fizice zilnice si raporteaza progresele.
  28. Citate motivationale. Pune citate motivationale in jurul tau si vei fi mai dornic sa faci exercitii fizice.
  29. Carti. Documenteaza-te asupra beneficiilor pe care le obtii de la exercitiile fizice constante.
  30. Alte persoane care observa cat de bine arati. Cand cineva observa schimbarile corpului tau, te simti bine. Si te va motiva sa lucrezi si mai mult pentru a atinge greutatea ideala.
  31. Sezonul estival sau o reuniune la liceu sau facultate. Nimic nu te motiveaza mai mult decat gandul ca trebuie sa te prezinti in public intr-un anumit fel. O forma fizica buna te ajuta sa infrunti opiniile publice.

Leave a Reply